Informacje kontaktowe:    
imię*
nazwisko*
nazwa firmy
ulica, nr domu*
miejscowość*
województwo
Kod pocztowy*
NIP
e-mail*
telefon*
fax
strona www
Jak się o nas dowiedzałeś
Informacje projektowe:    
Wybieram pakiet:
B1 - 1 koncepcja banera
(zaliczka 123,- zł + 123,- zł)
Razem: 244,- zł brutto
 

B2 - 2 koncepcje
(zaliczka 123,- zł + 246,- zł)
Razem: 366,- zł brutto

 
B3 - 3 koncepcje
(zaliczka 123,- zł + 430,50 zł)
Razem: 553,50 zł brutto
Wymiary banera (w pikselach)
Tekst główny banera
Tekst podrzędny banera
(komentarz, slogan firmowy, itp.)
Opisz o czym będzie "opowiadać" baner, jaki ma być jego klimat
Banery jakich witryn uważasz za
wzorowe, jakie banery
podobają Ci się najbardsziej
Do banerów jakich firm nie powinien być podobny Twój baner
(np. konkurencja)
Opisz, jaki(e) kolor(y) preferujesz
w swoim banerze
Tu możesz wprowadzić kody kolorów (HEX/CMYK/RGB/Pantone)
oraz nazwę preferowanej czcionki
Inne informacje istotne w procesie projektowania
Jeżeli masz do przesłania pliki
(logo, zdjęcia itp.), nie rób tego teraz, prześlesz je odpowiadając na e-maila, którym potwierdzimy przyjęcie zlecenia.
       
Wysyłając wypełniony formularz potwierdzasz zapoznanie się z REGULAMINEM serwisu LOGOmotywa.pl i akceptujesz zawarte w nim zasady współpracy.
       
   

Opinie:

Chcę tylko powiedzieć, że nie spotkałem dotąd się z tak konkretną ofertą i sprawną obsługą.
Polecam.

H. Markow

Zależało mi bardzo na czasie i nie przywiązywałem wagi do spraw graficznych, bardzo zaskoczyło mnie podejście zespołu LOGOmotywa.pl. Dzięki nim mam prawdziwie profesjonalne logo i do tego w bardzo krótkim terminie.

Daniel Kukoła
WSA
© LOGOmotywa 2007-2013

CENA

 

Tanie bannery, banner szybko, szybki Banner w 3 dni, Banner tanio, Banner firmowy, Niska cena, Krótko.

Projektowanie bannerów w niskiej cenie

Dbająca o swój wizerunek firma posiada na stronie www własny banner, czyli obraz, nagłówek, jaki zamierza przekazać nadawcom w procesie komunikacji z rynkiem. I chociaż cena projektu bannera jest sprawą ważną, to nie cena jest w tym przypadku priorytetem.

Banner firmowy (banner firmy)

składają się na jego kształt komponenty: postawa firmy (attitute - czyli misja, strategia), zachowania firmy (behaviour - czyli kultura firmy, filozofia działania, schematy zachowań) oraz

identyfikacji

CENA

Projekt bannera www

banner na stronie www jest formą komunikacji społecznej pomiędzy nadawcą (firmą) a odbiorcami (klienci, decydenci, współpracujące firmy, itp.). Bannery web, banery na stronach firmy mają na celu tworzenie pozytywnych wyobrażeń o danej firmie bądź jej produkcie i utrwalenie ich w opinii klientów, pracowników i na obszarze działalności firmy. Kształt bannera i to, co z niego wynika to między innymi: wzorce dotyczące

wizerunku, bannera, kolorystyki firmy

, współistnienie bannera z innymi elementami graficznymi, itd. Ważnymi elementami grafiki firmowej są symbole/kształty, jednak ważniejszy jest odbiór, czyli całokształt odbierany przez grupę docelową. Właściwie zaprojektowany i umiejętnie wykorzystywany

projekt bannera firmy

staje się efektywnym i ekonomicznym narzędziem marketingowym.

bannery są zapisywane w zarchiwizowanych plikach np. zip lub rar

Banner szybko i tanio

przyjmuje formę tradycyjną lub elektroniczną. Projekt bannera można rozbudowywać o całościowe i kompleksowe opracowania układów reklamowych. Cena nie jest wcale wysoka. Często elektroniczna wersja projektu bannera jest udostępniana na stronach korporacyjnych w Internecie, a celem tego jest korzystanie z elektronicznych wzorców (wizytówek, bannerów, układów reklam prasowych) przez filie.

Nowe technologie wytyczają nowe formy projektowania, kreowania bannerów. Często, dla jak najlepszego ujednolicenia wizerunku firmy, oprócz opisu znaku zasady rozszerza się o części przedstawiające zasady zastosowania bannerów w rożnych technologiach. Wobec tego projekt musi zawierać dodatkowo wszystkie elementy graficzne w nowoczesnych technologiach oraz dozwolone i niedozwolone formy korzystania z bannera w tym medium. Zaistnienie firmy w Internecie w wielu przypadkach skłania firmę do zmiany wizerunku oraz banera, czyli odmładzanie i unowocześnianie wizerunku bannera. Projektowanie bannerów, tworzenie bannera www w Internecie to budowanie odpowiedniej strategii komunikacji wizualnej wewnętrznej i zewnętrznej firmy. Działania należy rozpocząć od analizy założeń i problemów firmy. Dobór banner jest zależny od grupy odbiorców firmy oraz od strategii działania firmy. Inaczej bowiem będzie projektować banner internetowy firma, która przenosi część swoich działań do Internetu, a inaczej firma działająca wyłącznie w Internecie (firma wirtualna). W pierwszym przypadku należy opierać się na dotychczasowym obrazie firmy i zmiany projektować tak, aby całość bannera w Internecie była zgodna z wizerunkiem w tradycyjnych mediach. W drugim przypadku firma działając na podłożu Internetu musi poszukać prostych, łatwo zapamiętywanych znaków/kształtów, aby wyróżnić się na tle innych firm i być łatwo rozpoznawalną w sieci.

Projektowanie bannerów www

Na przykład pierwsza firma aby podkreślić łączność witryny internetowej z innymi materiałami reklamowymi, zdecydowała się na zastosowanie ciągłości kolorów: białego, żółtego i czerwonego i niebieskiego. Witryna www zachowuje przyjętą kolorystykę firmową, a poszczególne rodzaje informacji podkreślone są zdjęciami oraz praktycznymi informacjami.

projekt, bannera, bannerów, tanie, projekty, bannery www, szybko, krótkie terminy, cena

Poniżej zostaną przedstawione podstawowe elementy budowy bannera witryny www w Internecie [2]. CI zawiera:

cena banner tanio

banner na stronie www pełni trzy podstawowe funkcje: informacyjną, symboliczną oraz wizualną (plastyczną). Informacyjna ma na celu edukację, czyli poinformowanie odbiorców o korzyściach współpracy z firmą, korzyściach zakupu produktów zaopatrzonych tym znakiem, itp. Funkcja symboliczna nawiązuje do skojarzeń związanych z danym kształtem, natomiast wizualna odnosi się do przeżyć estetycznych odbiorcy. W Internecie firmy często korzystają z następujących bannerów:

bannery
symboli
piktogramów

cena

banner szybko, w 3 dni, banner tanio

to kategoria znaków jako opracowanie graficzne nazwy firmy/produktu. Baner może występować na głównej stronie prezentacji (w intro) albo pojawiać się na każdej z podstron serwisu www. Bardziej korzystną formą jest projektowanie bannerów na strategicznych podstronach w górnym lewym roku lub w dolnym lewym panelu pod menu sterującym stroną. Często w działaniach promocyjnych banery są widoczne w banerach reklamowych, jako znak przy adresie strony w przeglądarce lub jako watermarki (znaki wypełniające tło portalu, stylizowane na znaki wodne wytłaczane na papierach czerpanych).

identyfikacja, projekt, projekty, banner, bannerów, bannery, tanie, szybko, krótkie terminy, niska cena

W serwisach www wykorzystuje się także

bannery www

. Symbolem jest znak graficzny przyjmujący prostą formę, służącą komunikacji pomiędzy firmą a odbiorcą. Wykorzystywane przy identyfikacji firmy służy najczęściej stworzeniu swoistego "kodu" nadawanego przez firmę i odczytywanego prze określoną grupę odbiorców. Wymaga jednak szkolenia odbiorców, co oznacza dany symbol [3]. BANNERY są często wprowadzane w Internecie, a ich celem jest zbudowanie za skojarzeń dotyczących nowoczesnej firmy i nowym kierunkiem rozwoju. Symbole wykorzystywane są w późniejszym etapie w ruchomych prezencjach oraz jako element tożsamościowy w intro firmy i banerach. Banner powinien być jednokolorowy, najlepiej z konstatującym tłem, mającym abstrakcyjną formę, łatwą do zapamiętania.

Prezentowana tu firma zastosowała symbol, aby podkreślić jedność oferty dla wszystkich grup docelowych. Forma jest łatwo zapamiętywana poprzez użycie prostego kształtu (kształt obły, kobiecy) oraz koloru (kolor łatwo zapamiętywany, dodatkowo jest to kolor identyfikacji firmy). Firma "uczy" swoich klientów, jak mają odczytywać banner, jakie skojarzenia powinni mieć słysząc hasło firmowe (wszystko proste, jasne, nieskomplikowane, wszystko w jednym). Niska cena banery.

BANNERY WWW

są to symbole publiczne, modyfikowane przez firmy pod potrzeby serwisu www. Modyfikacja dotyczący najczęściej kolorystyki bannera, układu plastycznego oraz stosowanie miękkich lub twardych form plastycznych. Najczęściej stosowane piktogramy to: znaki kopertki (poczta e-mail), domek (powrót na główną stronę), itp. Przy modyfikowaniu piktorgamów należy zwrócić uwagę, aby były one spójne z całą wizualnością serwisu www i aby nie było ich zbyt wiele na stronie - powoduje to bowiem "zacieranie" celów komunikacyjnych, jakie maja spełnić banery oraz symbole.

tanie, projekt, projekty, banner, bannery, bannery www, szybko, identyfikacja, krótkie terminy, bannery tanio


Kolor

Odbiór koloru w Internecie ma bardzo duże znaczenie. Kolory mają swoją wymowę, np.: czerń (dostojeństwo, prestiż), czerwień (młodość), zieleń (optymizm , witalność), żółć (radość, młodość), pomarańcz (kreatywność) oraz neutralne (szarości, biele). W serwisie www projekcja kolorów powinna być spójna, w szczególności powinien być szeroko ujmowany przedni kolor firmy. Sama prezentacja jest estetyczna kolorystycznie, jeśli nawiązuje odcieniami do kolorystyki firmy i bannery, najczęściej poprzez wzbogacenie kolorów podstawoweych (firmowych) o dodatkową gamę 1-2 kolorów. Można także wykorzystać kolor bannera lub kolor firmowy i wzbogacić go o 2-3 odcienie jaśniejsze z kolorystyki RGB. Działanie takie powoduje to, ze serwis jest czytelny, a wszystkie ważne informacje graficzne są dobrze widoczne i łatwo zapamiętywane przez odbiorców. Cena bannera tania.

Użycie rozmaitych kolorów, w tym stalowo-szaro-pastelowych daje podstawową gamę kolorów dla firmy i stanowi mocną informację - firma jest w trakcie zmiany wizerunku jest innowacyjna. Autor nie lubi brązu.

projekty, projektowanie, cena, banner, bannery, banner www, projekt, tanie, szybko, banner tanio, niska cena, krótkie terminy


Wykorzystanie kolorystyki opartej na średnim kontraście i aktualnych standardach kolorystyki branżowej. Na banerze widać kolory: czerwony, żółty i czarny. W miejsce stonowanego koloru szefowa wstawiła kolor granatowy, wskazując tym samym na pewną grupę (młode wilki), nowoczesność, oraz potrzebę bycia innym.

Typografia

W typografii internetowej króluje styl grafomański. W bannerach i mniejszych formach prezentacyjnych pojawia się forma czcionek ozdobnych, których zadaniem jest przyciągniecie uwagi odbiorcy. Bardzo ważną rolę w typografii ma rola światła, a co za tym idzie dogodne przenoszenie wzroku przez odbiorcę z jednaj na druga ważna informację.

Kreacje multimedialne

Kreacje multimedialne to głównie połączenie słów, muzyki, kolorów i kształtów. Należy zwrócić uwagę na odpowiednią ekspozycja banerów oraz głównych haseł firmy. Najważniejsze w prezentacji multimedialnej jest jej czytelność oraz intuicyjne poruszanie się po głównych informacjach. Banner, bannerami, bannery tanie, szybko, krótkie terminy, niska cena

Zaistnienie firmy w Internecie, właściwe korzystanie z identyfikacji wizualnej - jest zadaniem trudnym i wymagającym dokładnej analizy. Należy jednak pamiętać, że niska cena projektu bannera to komunikacja, a co za tym idzie, musimy dokładnie wiedzieć, do kogo mówimy i jakie cele zamierzamy osiągnąć. Badanie efektywności tej komunikacji da nam odpowiedź, czy podążamy we właściwym kierunku, czy firma powinna zmienić strategię komunikowania się z rynkiem.

projekt, projektowanie bannerów, banner tanio, projekty, banner, bannerom, bannerów, tanie, szybko, niska cena, krótkie terminy

N.podst. zamieszczonej w internecie pracy p. drAgnieszkiDejnaki

cena, ceny, cenie

eXTReMe Tracker
-------------------------- kontakt --------------------------

formularz zapytania

 

 

 

 

Tanie logo w 3 dni